Tipsar 2 produkter

Hej allihopa!
Som ni säkert märker så kommer det upp ett till inlägg idag och jag la ju ut igår men det är för att jag upptäckte att jag kunde föra över bilder från min kamera till min lilla gamla dator, det är ju super!
Jag tänkte iallafall tipsa om 2 underbara produkter som jag älskar.
Numero 1 (Jag har inte ens spanska, haha)
 
Det här är en hårprodukt från The Body Shop. Den här produkten ska hjälpa de som har torrt hår, som jag till exempel. Mitt hår är rena rama torrt och har imprincip alltid varit, tyvärr. För min del tycker jag att det är jätte jobbigt för jag hittar aldrig något som kan hjälpa det. Men nu har jag lösningen! Eller lösningen och lösningen men en del iallafall. Den arbetar väldigt bra in i håret för att få de här friska starka stråna, kan man säga så? Haha! Den kostar 55kr och det är ett väldigt bra pris tycker jag. Man behöver inte ta så jättemycket utav den och det betyder att man inte behöver slösa.
 
Numero 2
 
Det här är en asniktsprodukt som hjälper att förbättra finnar, alltså tar bort de. Det är en slags rengöring för ansiktet som man ska ta både på morgnen och på kvällen för att fräscha upp ansiktet. Den här fungerar jättebra för mig och jag känner mig jätteren efter jag använt den. Den här är jag inte riktigt säker på vad den kostar men ungefär 50-60kr skulle jag gissat på. Ett ´´tryck´´ räcker för att få skum över hela ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0