Hemsedal 2015

Hej allihopa!
Nu är mitt sportlov slut och det känns inte bra alls. MEN mitt sportlov har varit de bästa någonsin. Söndagen den 8 februari åkte jag/några ifrån min kyrka + två andra kyrkor i Göteborg till Hemsedal!! Jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit för asså wow, det var helt fantastiskt där! Jag kan ju börja med utsikten, AMAZING, det är såå fint om man åker till den högsta toppen och bara kollar ut och ser huur fina berg som helst! Att bara stå där var helt sjukt!
Vi åkte skidor från måndagen till fredagen. Från klockan 9.15 till 16.00 :) Vädret började dåligt med jobbiga vindar men switchade lite till två soliga dagar men den sista dagen skulle SÅKLART va den värsta dagen, jättetråkigt jag vet men vad ska man göra åt det? 
I stugan (där vi bodde) åt vi god mat, spelade spel + kort, lekte lekar, kasta snö på varandra, hade härliga kvällssamlingar tillsammans med Jesus och massor utav mer! 
Det här lägret kommer jag aldrig att glömma av, någonsin! Av alla lägren jag har gått på (det e väldigt många läger) så var nog detta det bästa! Saknar redan alla därifrån och nu är det bara att vänta och tagga till nästa år :))
Här kommer det bilder ifrån veckan ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0