1:a Advent

Ursäkta för att upptaderingen på bloggen inte varit så bra men det gick inte och ladda upp några bilder och inlägg utan bilder tycker jag är rätt tråkigt.
Idag är det 1:a Advent, helt sjukt hur tiden går så fort! Om 24 dagar är det julafton och snart kommer säkert snön. Myspys. Julmusik gör ju hela stämningen tycker jag. Har inte gjort så mycket idag. Började med att jag vaknade 11 och kollade på The Vampire Diaries (värt att kolla på!), några avsnitt vart det innan jag gick ner och åt frukost. 
Eftersom att det är snart jullov så är det så himla mycket i skolan och idag ska en inlämning i bild in och på fredag ska yttligare fler inlämingar in. Puh, kan inte detta vara över snart.
Nu ska jag plugga lite och chilla så får vise hur den här veckan går. Hadee
 
Kram!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0