LISEBERG!

Hej allihopa!
Igår var jag på Liseberg tillsammans med min mamma, mammas kompis Johanna och min bror. Vi åkte hemifrån ungefär klockan tio och det tog typ 50 minuter att åka dit och vi var framme vid elva tiden. Jag tror att de flesta vet att attraktionen Helix har kommit ut (om man ens kan säga så) och det var den första vi åkte. Jag hade åkt den en gång förut och tyckte den var sådär men nu var den tydligen mer roligare, haha. Jag har alltid varit så feg för att åka de större attraktionerna på Liseberg men i år var jag modigt faktiskt. Jag hade aldrig tänkt mig att jag ens skulle sätta mig i Atmos Fear stolen men det gjorde jag, helt sjukt, jag som är så höjdrädd! Vi åt god mat, burger king. Haha inte det bästa men gott var det. Alltid när jag är på liseberg så måste jag spela på några av hjulen som finns där som tex kexchoklad, m&m's, plopp mm. Denna gången vi var där hade jag och min bror väldigt tur eftersom att jag vann en stor m&m medans Alex vann en stor kexchoklad. Mums. Medans jag var där passade jag på att ta kort lite överallt. 
 
Hela dagen igår var super och nu vill jag åka dit med några av mina kompisar och ha det ännu mer super.
 
Ha det bra, kram!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0