Ett FANTASTISKT läger!!

Hej på er.
Rubriken säger allt! Från den 3:e till den 8:e har jag varit på ett underbart läger som jag går på varje år. Det här lägret är ett kristet läger kan man säga och jag är själv kristen. Hela veckan har varit såå otroligt bra, det går inte att beskriva hur underbart det var!! Vi har haft goa samlingar med varandra, spelat barfotefotboll (som är speciellt på vårat läger), spelat vollyboll, badat + bastat sönder oss, köpt massor av glass, ätit god mat och mycket mer! En av dem bästa veckorna i mitt liv! Detta lägret var det sista för min ålder eftersom att den kyrkan jag går i har ett ställe som heter Sjöbo nääs och där är själva lägret. Det finns olika slags läger för vilken ålder man är i och jag är 99:a och gick på det största lägret så ni förstår nog. Det var väldigt synd tycker jag!
Jag brukar alltid gråta efter alla läger jag är på så klart grät jag därför efter detta läger också och eftersom att det var det sista grät jag lite extra mycket, jag tycker det är väldigt jobbigt att säga hej då till alla fantastiska människor som var med. Som sagt var det ett FANTASTISKT läger!!
 
Här kommer det lite bilder som jag tog och det var synd att jag inte tog fler men jag glömde! ↓
 
Hej då världens bästa läger!!
 
Kram!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0