Agnes birthday!

Hej allihopa!
Idag den 12 augusti fyller min syster Agnes 2 år. I morse fick hon presenter och godis som hon blev helt exhalterad på, haha. Ni vet när barn är små och smakar på godis för första gången och man får se reaktionen på dem, underbart. Ungefär klockan halv fyra på eftermiddagen åkte vi till McDonald's för att äta födelsemat. Sen åkte vi till Knalleland lite och köpte ett par svarta och vita byxor ifrån Dr.Denim. Jag säger bra, världens skönaste byxor!! När vi kom hem gjorde vi en tårta till Agnes fast vi åt upp den typ direkt, hehe.
 
Här kommer det några bilder från dagen ↓
 
Grattis på 2-års dagen Agnes!
 
Kram!♥
 
Ps. Jag ska på liseberg antagligen på fredag så då kommer jag (tror jag) blogga om dagen. Vi ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0